donderdag 9 februari 2017

Ook Oostende doet mee met de 'America First' hype (en slaagt met brio) - Het Belang van Limburg


Het Belang van Limburg

Ook Oostende doet mee met de 'America First' hype (en slaagt met brio)
Het Belang van Limburg
Het begon met het Nederlandse filmpje 'America First, The Netherlands Second' waarna heel wat andere landen hun eigen variant maakten. De hype bereikt nu ook het stedelijk niveau want Oostende is mee op de kar gesprongen. De Oostendse versie van ...

en meer »