Gazet van Antwerpen |
Ook Oostende doet mee met de 'America First' hype (en slaagt met brio)
Gazet van Antwerpen Het begon met het Nederlandse filmpje 'America First, The Netherlands Second' waarna heel wat andere landen hun eigen variant maakten. De hype bereikt nu ook het stedelijk niveau want Oostende is mee op de kar gespringen. De Oostendse versie van ... |